בזכותכם תמכנו ב627 משפחות בדרך של כבוד!

בקרן החסד של מוסדות "התאחדות החסידים" מסכמים בהצלחה מרובה את פעילות מחלקת "חסדי שלמה ומשה" במתנות לאביוני אנ״ש בימי הפורים השנה. "ההתלהבות של נציגי התאחדות ב136 קהילות, וההצלחה במגבית מתנות לאביונים נותנת לנו את הכח להמשיך הלאה גם למעות חיטים למען המשפחות היקרות, כמו שהרבי רוצה!" • לכל הפרטים

בזכותכם תמכנו בדרך של כבוד!

בועדת קרן החסד של מוסדות ארגון "התאחדות החסידים" מסכמים בהצלחה מרובה את פעילות קרן חסדי שלמה ומשה במתנות לאביוני אנ״ש, לפרטים המלאים.
לאור ההצלחה הגדולה של קמפיין מתנות לאביונים של קרן חסדי שלמה ומשה שע״י התאחדות החסידים מביעים בארגון שמחה העצומה ממילוי רצונו הקדוש של הרבי מלך המשיח בצורה המושלמת והמכובדת ביותר, כדברי הרבי: "כשם ששמחת פורים היא באופן שלמעלה ממדידה והגבלה, כך גם הענין דמתנות לאביונים צ"ל באפון של להרבות – ריבוי למעלה ממדידה והגבלה" (ש"פ תצא תשכ"ז).

כמפורסם באתרנו 'קרן חסדי שלמה ומשה' של 'התאחדות החסידים' יצאה בקמפיין ארצי תחת הכותרת "משפחה ומשפחה ועיר ועיר" שבמטרתו היה לדאוג למאות ממשפחות אנ"ש שבכל קהילה וקהילה בכבוד בהידור וברווח. ב"ה לקמפיין היתה היענות מרשימה וקרוב ל 1000 תורמים התגייסו למען המשפחות.

מהארגון נמסר שכרצון הרבי אינם מסתפקים בזה וכבר שואפים קדימה להמשך הפרויקטים של הקרן: מכירות חסד בקהילות, תמיכה לאורך כל השנה בדרך של כבוד וכמובן חלוקת מעות חיטין למשפחות הנצרכות.

תודה, בזכותכם תמכנו בדרך של כבוד!

אנו קוראים לכל הציבור להתגייס למען מאות המשפחות ואלפי הילדים הזקוקים לנו ולתרום עכשיו למבצע קמחא דהתקשרותא – מחזקים את ההתקשרות לרבי על ידי סיוע לנתמכים שיוכלו לחגוג את חג הפסח ברחבות כבני חורין

לתרומה ישירה למשפחות אנא לחצו כאן

 

אהבתם? שתפו!

מצטרפים

למשפחת המנויים ומשתתפים בהגרלה על טיסה לרבי מידי חודש!

שאלה? כתבו לנו!