התאחדות החסידים בלוד: כשהחסד "מלובש" בגשמיות

חלק מההכנות לחג הפסח והעשייה הרבה למען כלל משפחות אנ"ש, נערכה בשבוע שעבר מכירת ענק בלוד ביוזמת 'קרן חסדי שלמה ומשה' של מוסדות "התאחדות החסידים לקבלת פני משיח". במכירה התאפשר למשפחות אנ"ש ליהנות מביגוד איכותי לילדים ולילדות לקראת החג, בעלות מסובסדת.

בנוסף לארגון המכירה, חילק הארגון שוברי מתנה לכ-600 ילדים ממשפחות נתמכות, למימוש במהלך ימי המכירה. "יש משפחות שבהחלט זקוקות לעזרה כפולה. לא רק הנחות ענק אלא ממש עזרה בפועל – אחרת לא יוכלו להרשות לעצמן להלביש את הילדים לקראת החג" מספר הרב שימעל'ה פיזם, המנכ"ל הנמרץ של "התאחדות".

יותר מ-1000 משפחות מקהילות חב"ד בעיר לוד ובכל אזור המרכז הגיעו אל האולם הענק בלוד במהלך ימי המכירה. המבקרים בחרו פרטי ביגוד איכותיים ויצאו עם חיוך גדול על הפנים. "באמת שכבר חודש אני מודאגת איך נצליח להסתדר עם כל ההוצאות לקראת פסח, והמכירה הזו היא הצלה גדולה עבורנו" מספרת אחת האמהות שהשתתפה במכירה.

מנכ"ל התאחדות החסידים הרב שימעלה פיזם ביקש להודות לכל השותפים היקרים שאפשרו את קיום המכירה: לתורמים הנכבדים; לרב הקהילה המרא דאתרא הרב יורקוביץ'; לועד הקהל בלוד שסייע לפרויקט; ולר' שמוליק לבנהרץ מכפ"ח. "כמו תמיד, האחריות שלנו כחסידים היא לא רק לדאוג לאחר אלא גם להקפיד שזה ייעשה בדרך של כבוד. כך ורק כך מקיימים את רצונו של הרבי מה"מ שליט"א!"

מכירת הפסח מצטרפת לשרשרת פרויקטים שמקיים ארגון התאחדות החסידים למען משפחות אנ"ש בגשמיות וברוחניות, לאורך כל השנה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

מצטרפים

למשפחת המנויים ומשתתפים בהגרלה על טיסה לרבי מידי חודש!

שאלה? כתבו לנו!