ה' טבת עולה לבנייני האומה

לאור העניין הרב שמעוררת ההתוועדות השנה והכמות הגדולה במיוחד של משתתפים שמתעתדים להגיע, ייערך האירוע לראשונה במרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה בירושלים. ההתוועדות המרכזית תתקיים ברוב עם באולם רחב ידיים ובאולם נפרד ייערך יריד ה' טבת הגדול בארץ. כל הפרטים >>>

הבשורה של התאחדות החסידים:

יום הבהיר ה' טבת מתקרב ואיתו האירוע המרכזי של אנ"ש בארה"ק: התוועדות "דידן נצח" בארגונו של 'התאחדות החסידים לקבלת פני משיח'.

השנה הולך האירוע לעלות מדרגה בכל ההיבטים ולדברי המארגנים מדובר על פארבריינגען שייחרט עמוק בלבו של כל אחד ואחד מהנוכחים.

לאור העניין הרב שמעוררת ההתוועדות השנה והכמות הגדולה במיוחד של משתתפים שמתעתדים להגיע, ייערך האירוע לראשונה במרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה בירושלים. ההתוועדות המרכזית תתקיים ברוב עם באולם רחב ידיים ובאולם נפרד ייערך יריד ה' טבת הגדול בארץ.

בהתוועדות המסורתית שתתקיים ליד שולחנות ערוכים כיד המלך, ישתתפו רבני אנ"ש ומשפיעים נכבדים, וכן אורח מיוחד מחו"ל שיגיע במיוחד לאירוע.

ביריד הספרים שבו מקיימים מדי שנה אלפי חסידים את "מצוות היום" יוצעו מאות ספרי חסידות ובדגש מיוחד על גאולה ומשיח מעשרות הוצאות לאור, במחירים הכי טובים שיש לרגל חג הספרים החב"די.

"תשפ"ב כמו תשמ"ז" אומר בעיניים בורקות הרב שמעון יהודה (שימעל'ה) פיזם שיחי', מנכ"ל התאחדות החסידים – "כל מי שנכנס להתוועדות הזו מרגיש את הרוח של 770 על כל המשתמע מכך, כבר מהשנייה הראשונה. אחוות החסידים, החום המיוחד, הלהט ההתקשרותי והתשוקה לראות את מלכנו משיחנו ולעשות את רצונו הק' מפעפעת בכל המשתתפים והם לוקחים אתם צידה לדרך רוחנית לכל השנה. התפילה והבטחון שאת ההתוועדות הזו נזכה כבר לחגוג עם הרבי מלך המשיח שליט"א שיתוועד ויחלק לכולנו כוס של ברכה, בגאולה האמיתית והשלימה בירושלים הבנויה!".

כדי להיערך בצורה אופטימלית לאירוע, שיתקיים בהתאם לכללי התו הירוק – קוראים בצוות התאחדות החסידים לכל המעוניין להשתתף להירשם מראש (חינם). ההרשמה לקהל הרחב וכן לשלוחים המעוניינים לשריין מקומות להם ולחברי קהילתם, באתר התאחדות החסידים: Hisachdus.co.il

אהבתם? שתפו!

מצטרפים

למשפחת המנויים ומשתתפים בהגרלה על טיסה לרבי מידי חודש!

שאלה? כתבו לנו!