מקושר או מקורב? גם וגם!

אחד הנושאים המרכזיים שבהם תעסוק ועידת "מקושר בכל" השנה, הוא נושא התקשורת בבית. תקשורת בריאה ומקרבת, הינה יסוד חשוב הן בבניית החיבור הזוגי, ובהמשך גם בחינוך הילדים. "רובם ככולם של ההורים אותם אני פוגש" מספר לנו הרב לייבוש קפלן מנהל מרכז 'מאושרים' של התאחדות החסידים  "פשוט רוצים לתקשר עם האשה והילדים בצורה טובה ויעילה. כולנו רוצים להיות משמעותיים ומחוברים לבני המשפחה. ואם רק היינו יודעים עד כמה זה נגיש היינו קופצים על המציאה" .

לומדים לדבר!


נושא התקשורת יעמוד במרכזן של מספר הרצאות וסדנאות בכנס שיתקיים בז' מנחם אב במתחם אקספו תל אביב. "הצעד הראשון הוא להבין את ההבדל שבין 'להעביר מסרים' למישהו לבין 'לדבר' ולהרגיש מישהו אחר. כשמלבישים את מה שאנחנו מרגישים ורוצים לפעול בדיבור, יש לכך משמעות והדבר הרי מפורש רבות בחסידות. לאורך השנים נוכחנו שגם בבניית הבית וגם בהמשך – כאשר הילדים גדלים, ההשפעה של התקשורת עמוקה ומשמעותית, אפשר לומר שזהו הבסיס וכאשר הוא נעשה כמו שצריך, זה סולל את הדרך להמשך ולהתפתחות קשרים עמוקים ומשמעותיים כבעל וכאבא."

מקושרים בלב ונפש… ובדיבור!

כולנו רוצים להיות מחוברים יותר לאנשים סביבנו ובטח לאנשים שקרובים אלינו. לצורך כך עלינו לתקשר איתם ולייצר את אותו חיבור ומשמעות שאנחנו מחפשים.
אל הרב קפלן יצטרף גם מר יואב ליבנה, מומחה לתקשורת מקרבת ומנהל 'הבית להורות מקרבת',  בהרצאות שיתקיימו במהלך הכנס.

אהבתם? שתפו!

מצטרפים

למשפחת המנויים ומשתתפים בהגרלה על טיסה לרבי מידי חודש!

שאלה? כתבו לנו!